Loading....

Blog Page

Cristina Badea (Donator Plasma COVID): “Sentimentul de după a fost extraordinar, poate și pentru că mi-am dorit mult să fac asta, inca din momentul in care am văzut rezultatul testului PCR.”

articol de Delia Modrea

Cristina Badea are 47 de ani, este soție și mamă a două fete. Totodată o persoană ambitioasă, perseverenta si organizata, care desi extrem de atentă și precauta, la inceputul lunii trecute a fost confirmata pozitiv cu virusul COVID-19, impreuna cu familia ei.

#douasaptamani

In timpul celor 2 saptamani de izolare la domiciliu, gandul ca a ajuns unul dintre cazurile pozitive a inspaimantat-o. Avand sprijinul familiei si al prietenilor a reusit sa priveasca lucrurile intr-o manieră eficientă. Dand dovadă de grijă si purtată de dorința de a ajuta, a trecut cu bine peste perioada dificilă. Aveți mai jos marturia Cristinei, sursa de inspirație pentru foarte mulți dintre noi.

„Având în vedere că fac parte din cei pe care virusul nu i-a ocolit și pentru că pot spune că acum sunt vindecata, ba mai mult am avut și posibilitatea sa donez plasma, vă împărtășesc experiența mea.

Am fost diagnosticata pozitiv pe 8.10.2020, iar pe 12 noiembrie  la 8 și 30 minute am fost programată la Centrul de Transfuzii Bucuresti. In momentul in care m-am programat, mi s-a spus că este chiar indicat să mănânc inainte de donare.

Am căutat informații și am încercat să fac tot ce trebuie că sa pot sa donez.

Nu am mai luat nici un fel de supliment, cu 48 de ore înainte, și am încercat să am o alimentație bună, chiar daca nu mi-a impus nimeni asta.

Odată ajunși la Centrul de Transfuzii, pentru că am fost împreună cu soțul meu (și el cu un test pozitiv pe 8 octombrie), la recepție am completat o fisa cu un scurt istoric si am prezentat o copie a testului pozitiv și un act de identitate. Apoi am fost trimiși la un cabinet mai sus, pentru a ni se efectua câteva teste, care au presupus o mica înțepătură in deget.

După această operațiune, care a durat cam 5 minute (apreciez eu), am fost trimiși la medic pentru o consultație. Așteptând sa intrăm în cabinet, un asistent ne-a verificat venele, care la mine erau ce trebuie, pentru plasmafereză, însă soțului i s-a spus că el poate sa doneze sânge total, ceea ce s-a și întâmplat. Tot atunci am și semnat acordurile noastre.

Am intrat apoi la consultație, in urmatoarele 10 minute, și acolo am fost întrebată dacă am avut ceva boli cronice sau daca am atacuri de panică. Mi s-a măsurat tensiunea, am fost întrebată de ciclul menstrual. Am primit acordul pentru donare si un ceai cu calciu, băutură oferita tuturor celor care urma sa doneze prin plasmafereză. In jur de 9:45 am intrat în sala de donare și aproximativ în jurul orei 10 – 10 și 15 minute aparatul a pornit, în prezența și cu acordul doamnei doctor, care ne consultase mai devreme. Cam asta a fost tot. 

Comportamentul cadrelor medicale a fost extraordinar, ceea ce a făcut să mă simt foarte bine.

Totul a decurs perfect. Am, ceea ce se cheamă vene ideale 😊 pentru această operațiune. Nu am amețit, nu pot sa spun că m-a durut ceva, deși am fost atenționată că e posibil sa se întâmple asta. Mi s-a explicat înainte procedeul, prin care se face aceasta separare a plasmei si că tot procesul durează intre 45-60 minute.

Acest procedeu se întâmplă printr-o singura înțepătură. Mai întâi se extrage o cantitate de sânge, se centrifughează și se obține plasma, după care sângele este reintrodus in corp, prin aceeași înțepătură. De aceea este nevoie de vene care să permită aceasta manevră, fiindcă la mine au fost 5 astfel de serii.

La ora 11 procedeul s-a terminat și m-am ridicat ușor fără nici o problemă. Nu m-am resimțit în vreun fel după asta, nici în decursul zilei. Mi-au recomandat sa ma hidratez și sa consum proteine. Soțul meu terminase mai repede, deoarece donarea totala de sânge durează în jur de 10 minute. Se poate obține plasmă și prin donarea de sânge clasic.

Sentimentul de după a fost extraordinar, poate și pentru că mi-am dorit mult să fac asta, inca din momentul in care am văzut rezultatul testului PCR.

Mergeți fara teama toți cei care doriți să faceți asta! Nici eu nu am mai donat niciodată, până acum, însă sentimentul reuşitei şi ideea de a putea ajuta persoane aflate la nevoie este înălțător!” – Cu drag, Cristina Badea

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii nostri din acest program sunt, pana in acest moment: INHT, MACROMEXH.EssersCertSIGNIQadsGrupul Digi | RCS & RDS,Universal SolutionX2 AdventureBucharest Running ClubItsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de SangeAMiCUS Bucuresti, Activator HUB, RingRingNutrivitaGetica OOHPaco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way MediaFairway MediaBlitz TechnologyExpodom si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview AdvertisingCity Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

Cu totii avem ceva de dat. Doneaza Sange in Saptamana Generozitatii!

Anul acesta #GivingTuesday este chiar pe 1 Decembrie, prin urmare alaturi de partenerii nostri de la Asociatia Envision deschidem Saptamana Generozitatii, 1 – 8 Decembrie, invitandu-va sa donati sange.

A fost un an greu si complicat pentru foarte multi dintre noi, mai ales pentru cei aflati in aceste zile in suferinta, pe paturile de spital, asteptand sange pentru operatii sau alte tratamente complicate. Pentru ei dar si pentru sufletul nostru, haideti sa incheiem acest an facand ceva cu-adevarat memorabil. Poate ca astfel foarte multi dintre cei care vor primi sangele nostru vor ajunge acasa, exact la timp de Sarbatori. N-ar fi asta ceva absolut minunat?

Cu ocazia Giving Tuesday de anul trecut, alaturi de aceeasi oameni minunati de la Asociatia Envision, lansam o campanie prin care invitam managerii, mai mari mai mici, sa vina la donat cu alaturi de echipele pe care le conduc. Demersul nostru de atunci a avut ceva efect dar cum ar fi daca anul acesta am reusi mai bine?! Cum ar fi ca 50 de manageri sa-si aduca echipele la donat, iar dupa aceea sa ne si trimita povestile lor?!

László Bodor, cofondator al Asociației Envision, organizație care a introdus mișcarea GivingTuesday în România, spune că:

“fie că vorbim despre donații în bani, timp sau resurse, de un gând bun sau o îmbrățișare, gesturile mari și mici se vor întâlni în Săptămâna Generozității și vor aduce zâmbete pe chipurile celor care le vor primi. Pentru că de multe ori, un gest mic poate fi un lucru atât de mare pentru cineva! Un zâmbet poate să aducă alinare, o vorbă bună poate deschide o poartă cuiva care are nevoie, iar o donație, oricât de mică, poate contribui la salvarea unei vieți. Încurajăm oamenii să se implice, în număr cât mai mare, cu un gest de generozitate la îndemână, pentru că fiecare dintre noi are ceva de dat.”

https://www.youtube.com/watch?v=vmmmjr0F8Xk&feature=emb_title

„Cu toții avem ceva de dat”

Acesta este mesajul inițiativei de anul acesta și deschide poarta către o serie emoționantă de povești ale celor care au dăruit, au primit și au învățat în același timp că generozitatea este la îndemâna oricui. Anul acesta, GivingTuesday este marcat prin puterea exemplului oferită de oameni simpli, dar și persoane publice sau beneficiari ai diferitelor ONG-uri din țară. Vladimir Drăghia, Mirela Retegan, Cristian Hrubaru, Toader Păun, Alex Grecu, Ariel Constantinof, Andreea Vasile și Marius Manole sunt printre cei care povestesc despre ce înseamnă să fii generos. Despre cum un gest mic poate face o schimbare majoră pentru cineva care are nevoie. Despre cum de la mic la mare, de la tânăr la vârstnic, cu toții avem ceva de dat și putem contribui împreună la schimbarea comunităților din care facem parte.

Va invitam sa urmariti seria de videoclipuri, pentru ca sunt absolut minunate, si sa ne spuneti cum v-ati organizat sa donati. Noi credem ca merita sa punem inima, in aceasta Saptamana a Generozitatii!

https://www.youtube.com/watch?v=Ke1sw8bkCzw&feature=youtu.be

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii nostri din acest program sunt, pana in acest moment:

INHT, MACROMEXH.EssersCertSIGNIQadsGrupul Digi | RCS & RDS,Universal SolutionX2 AdventureBucharest Running ClubItsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de SangeAMiCUS Bucuresti, Activator HUB, RingRingNutrivitaGetica OOHPaco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way MediaFairway MediaBlitz TechnologyExpodom si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview AdvertisingCity Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

#bloodfluencerii aleargă la Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon 2020

Anul 2020 a fost anul cu multe schimbări, adaptări la situație și găsirea de soluții pentru o nouă normalitate. Despre aceasta normalitate si despre parteneriatul cu programul nostru am stat de vorba cu dl. Horatiu Morar, organizator al Wizz Air Cluj-Napoca Marathon.

un interviu de Diana Petrescu

Horatiu Morar

Cine este Horatiu Morar? Care este implicarea ta în Runners Club și cum vezi prima ediție virtuala a WizzAir Cluj-Napoca Marathon?

Sunt fondator al asociației Runners Club Cluj-Napoca, infiintata in 2010. Anul acesta implinim 10 ani și ediția aniversară la care ne gandisem va fi cu totul atipică.

Totul a plecat de la idee generata într-un grup de prieteni, pasionați de alergat și de dorința de a transmite aceasta pasiune și către cei din jur. Asta ne-a dat o direcție. La început nu am avut un plan, dar cu timpul am realizat ca exista potențial și am început să creăm strategii și concepte, astfel ca după 10 ani am realizat peste 100 de evenimente și am format o comunitate de alergatori la nivelul orașului Cluj-Napoca. Comunitatea a pornit de la un nucleu mic, pe care l-am dezvoltat și am reușit sa formăm o comunitate de alergători, în cadrul căreia sa avem activități specifice, mai ales pe partea de antrenamente, în funcție de evenimente, de cateva ori pe saptamana.

În cei 10 ani am realizat un calendar de evenimente cu adresabilitate largă, plus antrenamentele tematice. Toate lucrurile au luat-o într-o direcție sanatoasa si a crescut numărul de organizatori, parteneri, sponsori, alergatori si automat numărul evenimentelor.

De cand ati început sa colaborati cu ONG-uri pentru susținerea cauzelor sociale și care este motivatia voastra?

De la început ne-am dorit sa ne implicam pe partea de cauze caritabile și nu am știu cum. Am avut niște limitari si am încercat sa gasim colaboratori care sa vina cu cauzele și să ne ajute pe partea asta, fiecare cu partea lui, dar încă nu a ieșit cum ne-am fi așteptat. 

Am încercat sa ne inspiram de la alte evenimente naționale, care susțin cauze sociale și sa preluam din modul lor de lucru. Avem cateva evenimente exclusiv caritabile, cum sunt Cross-ul Divelor sau Provocarea Spiridusilor, unde toți banii stransi sunt donati.

În ceea ce privește maratonul, am încercat sa lucram cu cateva cauze sociale. Nu putem sa lucram cu prea multe, pentru ca am simțit ca ar dilua conceptul evenimentului. Am încercat sa găsim câteva care sa aiba notorietate și experiența pe partea asta, astfel sa reusim sa crestem împreună.

Ce te-a atras la programul N-avem sange?!

Cu programul național  “N-avem sange?!” ar fi fost prima colaborare în acest an, la ediția fizica a maratonului din primavara, dar cum nu s-a putut să ținem competiția în contextul actual, ne-am dorit sa continuam colaborarea si in varianta de cursa virtuala.

Are donarea de sânge un ecou personal sau te-ai mai implicat în cauze similare?

Sincer nu, nu m-am implicat pană acum. Cand am vazut cauza voastra, mi-am dorit sa ne implicam mai mult, mai ales acum în aceasta criza sanitară, care a dat peste cap toate lucrurile normale. Cred că donarea de sange este foarte importantă, atât pentru sistemul sanitar cat și pentru pacient.

Avand in vedere anularea evenimentul fizic și oprirea înscrierilor, am reușit totuși să facem un concurs pe pagina noastra de Facebook. Celor care au donat sânge le-am oferit înscrieri gratuite la evenimentul care urmează. Am încercat sa incurajam donarea de sange într-o perioada dificila, de criza in care stocurile de sange au scăzut foarte mult. 

Cei care vor sa ne sustina cum pot sa facă asta în cadrul competiției virtuale?

Chiar daca este o cursa virtuala, cu limitarile ei, un avantaj foarte fain este acela ca pot participa alergatori de oriunde din lume, nu mai alergăm fizic impreuna, dar concuram impreuna.

Nu ne mai strangem cu toții la start, fiecare își face propriul traseu acolo unde se afla. Aceasta varianta are o oarecare flexibilitate, deși nu îți poate oferi aceeași atmosferă și incarcare emoțională, ca o cursa fizica.  

Pasiunea și munca organizatorilor, munca voluntarilor, susținătorii, momentele muzicale nu se pot recrea oricat de mult am încerca sau fiecare participant ar încerca sa creeze acea atmosfera de concurs. Atmosfera de la Cluj este impresionantă, deși acest gen de evenimente sunt inca in plina dezvoltare in Romania. Un eveniment de asemenea anvergura are nevoie de susținerea comunității locale foarte mult. Tot ansamblu este un spectacol, comunitatea locală nu este foarte mare și este greu sa le transmiți beneficiile evenimentului la nivel local și cele asupra sanatatii, lucruri care se construiesc în timp.

În timpul unei curse fizice este nevoie de o comunitate locală mare, care sa susțină alergătorii. La Cluj, am încercat sa construim asta încă de la început. Chiar am încercat să suplinim lipsa comunității locale mari prin punctele de sonorizare de pe traseu. Știm ca este dezolant sa alergi pe o zona cu puțini susținători, iar punctele de sonorizare te ajuta mult în acest sens, iti mentin motivatia pana la final.

Ce ar trebui sa stie alergatorii despre aplicație?

Din momentul în care am văzut ca lucrurile sunt blocate în a tine evenimente de acest gen am realizat ca avem două variante, fie sa renuntam, fie sa fim creativi și am preferat sa mergem pe varianta a doua.

Astfel ca am găsit un partener care sa ne sustina cu platforma si am încercat sa venim cu ceva în plus fata de simplele curse virtuale. Platforma este pe contul www.virtual.runnersclub.ro , fiecare participant trebuie sa își creeze un cont, după care își alege concursul la care participa și proba la care aleargă. Rezultatele se transmit automat dacă se utilizează aplicațiile cele mai cunoscute, Strava si Garmin.

Dacă un participant nu are cont pentru aceste aplicatii, platforma este compatibila si cu alte aplicații specifice de alergare, care sunt disponibile pe pagina evenimentul. Rezultatele se introduc manual la final probei și se pune linkul din aplicatie, pentru a verifica efectuarea cursei.

Cei care vor sa alerge pentru cauza voastra sa va contacteze direct, pentru a discuta beneficiile sustinerii voastre. Înscrierile se vor încheia pe 12 noiembrie, iar competiția se desfășoară pe durata a 8 zile.

Ce este frumos la cursele virtuale este ca poți sa alergi distanța pentru care te-ai înscris, de mai multe ori în acea saptamana. Aplicația îți face un clasament propriu și iti alege cursa cu timpul cel mai bun. Asta fiind o posibilitate de îmbunătățire a propriului timp, deși nu alergăm pentru timp, dar fiecare dintre noi vrea sa isi imbunatateasca rezultatul, fiind o competiție cu noi înșine în primul rand. 

Crezi ca este un act de curaj din partea voastra sa organizati competitia, si din partea alergatorilor sa participe?

Nu aș considera ca este un act de curaj, ci un act gandit, care respecta toate regulile în vigoare. Noi doar oferim o platforma in care alergatorii inregistreaza cursa, dar fiecare îsi organizeaza propria cursa.

În acest an sunt sute de organizatori la aceasta competiție, fiecare îsi organizeaza propria cursa, propriul traseul, ora de incepere, puncte de alimentare dacă vrea, prieteni care să-l susțină pe durata alergării.

Anul acesta sunt cam 1000 de alergatori la cursa virtuala. Desigur ca ne-am dori sa avem cati mai mulți participanți și să fie un eveniment cat mai mare, dar trebuie să luăm în calcul și perioada în care ne aflăm și situația prezentă. Cu menținerea cursei în formatul acesta, reușim sa le mentinem motivatia alergatorilor, fiind diferit sa te antrenezi pentru o cursa sau doar sa alergi din cand in cand.

Cand esti într-un program de antrenament pentru o cursa, iti gasesti altfel motivația de a alerga. In timpul cursei îți vei aminti de acea alergare pe care nu ai facut-o, asta avand un rol important în tot programul. Fiecare alergare conteaza, dar cel mai mult ar trebui sa ne antrenam partea de mindset, ca sa ne mentinem motivatia și focusul pana la final de cursa, indeplinindu-ne obiectivul propus la început.

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment: INHT, MACROMEXH.EssersCertSIGNIQadsGrupul Digi | RCS & RDS,Universal SolutionX2 AdventureBucharest Running ClubItsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de SangeAMiCUS Bucuresti, Activator HUB, RingRingNutrivitaGetica OOHPaco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way MediaFairway MediaBlitz TechnologyExpodom si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview AdvertisingCity Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

#RunRomania Virtual Run Week devine #RunRomania Virtual Run Weeks.

Aveti inca o saptamana in care puteti alerga pentru cauza noastra. Bucharest RUNNING CLUB are vesti bune pentru alergatori!

Datorita numarului mare de cereri de înregistrare la editia virtuala a Raiffeisen Bank Bucharest Marathon, s-a decis suplimentarea locurilor de la 3000 la 3500.

Astfel, pentru editia din acest an a Bucharest Marathon, inscrierile sunt in continuare deschise, in limita locurilor disponibile, pana cel tarziu 24 Octombrie, la ora 23:59. Daca doriti sa participati, va puteti inregistra, in continuare, pe aplicatia #RunRomania.

Sambata 24 Octombrie va exista o transmisiune mai ampla, intre orele 8:00 si 11:00, la care vor lua parte alergatori si ambasadori, partenerii evenimentului. Se va trasmite atat din studioul Bucharest Running Club, cat si din Parcul Herastrau, locul preferat al alergatorilor din Bucuresti.

Sa nu uitati ca daca pentru noi, cei sanatosi, pare ca fiecare zi este o noua incercare in infruntarea cu acest coronavirus, exista oameni mult mai putin norocosi decat noi si care au parte de adevarate cumpene, in asteptarea sangelui pentru operatii sau pentru alte tratamente complicate.

Alergati, deci, pentru programul “N-avem SANGE”, donati si ajutati-ne sa facem cauza noastra si mai vizibila! Va dorim din suflet sa ramaneti sanatosi si sa ne revedem cu bine si la alte curse, virtuale sau nu! #virtuallytogether #bloodfluenceri #NAvemsange

Redam mai jos interviul colegului nostru Marian Costache, #bloodfluencer co-fondator “N-avem SANGE”, Presedinte al Asociatiei HEM, cu Diana Demian, Special Projects Manager ABRC, la aceasta a 13-a editie a Bucharest Marathon.

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment: INHT, MACROMEXH.EssersCertSIGNIQadsGrupul Digi | RCS & RDS,Universal SolutionX2 AdventureBucharest Running ClubItsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de SangeAMiCUS Bucuresti, Activator HUB, RingRingNutrivitaGetica OOHPaco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way MediaFairway MediaBlitz TechnologyExpodom si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview AdvertisingCity Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

Alergati pentru noi, alergati pentru VIATA!

2020 este cu siguranta anul in care ne-am maturizat, ca program si cauza sociala. Traversand aceasta pandemie am avut parte de cate o incercare aproape in fiecare zi.

Surprizele s-au tinut lant.

Multe dintre ele au fost placute, in sensul ca multi oameni au inteles ca nu este riscant sa donezi, nici in timpul pandemiei, si chiar daca poate dura putin mai mult, merita s-o faci, pentru ca viata sa mearga mai departe pentru cei aflati in suferinta. Colega noastra Elena Hogas a si realizat un scurt video, in acest sens.

Luna Octombrie are ceva special in fiecare an, datorita principalului eveniment de alergare din Bucuresti si din Romania. In 2020 Bucharest Running Club va organiza in data de 11 octombrie evenimentul efectiv la o scara mai redusa, pentru cei 250 de alergatori de elita inscrisi in concurs.

Cursa Virtuala

Pentru noi, toti ceilalti fani ai alergarii pe distante lungi, va fi posibila parcurgerea diverselor curse, intr-un format virtual, flexibil, pe durata catorva zile. Mai exact, va puteti inscrie pentru oricare din cursele evenimentului (42km, 21km, 10km si 5 km) si le puteti parcurge oricand in perioada 11 – 18 octombrie, ghidati de aplicatia #RunRomania dezvoltata de Asociatia Bucharest RUNNING CLUB, disponibila in PlayStore si AppStore.

Participantii la eveniment au posibilitatea sa opteze inca de la inregistrare pentru una din cauzele sociale listate.

In acest context pandemic, chiar daca alergarea nu va fi posibila ca pe vremuri, pentru toata lumea, noi avem nevoie de sprijinul vostru mai mult decat oricand. Va rugam, deci, sa alergati pentru noi si sa ne alegeti drept cauza sociala la MIB 2020, ca sa faceam Programul National “N-avem SANGE?!” si mai vizibil. Nu in ultimul rand, daca veti dori sa donati suplimentar pentru noi, cu ocazia inscrierii la cursa, banii vor fi bineveniti.

Primii 100

Primilor 100 de alergatori care aleg sa sustina cauza noastra, le vom oferi cate un tricou de #bloodfluencer si asteptam sa ne trimita doua-trei poze din cursa, pe adresa contact@n-avemsange.ro.

Alergati pentru noi, alergati pentru VIATA! #bloodfluencer #nAvemSange #RunInBucharest #VirtuallyTogether

Cadoul Expodom pentru evenimentele viitoare, ale trupei de #bloodfluenceri

articol de Marian Costache

V-am mai spus ca ne lipsiti, nu-i asa?! Ei bine, va spunem din nou. Ne lipsiti mult! Ne lipsesc evenimentele OffLine, cu oameni multi, ne lipsesc concursurile sportive, ne lipsesc strangerile de maini si imbratisarile. Cu gandul la toate aceste lucruri, la care vom avea curand voie, am primit un cadou frumos, care sa ne-ajute la multe evenimente de-acum incolo, care sa ne faca mai vizibili si mai feriti de soare sau ploi.

#surprizaexpodom

Zilele trecute am avut parte de o surpriza pe cat de frumoasa, pe atat de neasteptata: compania Expodom ne-a scris ca vrea sa sustina programul “N-avem SANGE?!” cu un cort pentru evenimente, la alegere, din portofoliul lor.  Cu aceasta ocazie am aflat ca EXPODOM sprijina in mod constant organizatii non-profit.  

Chiar daca in contextul atat de deosebit din acest an, activitatile offline desfasurate in cadrul programului “N-avem SANGE?!” au fost mai reduse fata de ceea am reusit sa desfasuram in anii anteriori, sprijinul oferite de Expodom este unul binevenit, pentru ca in actiunile pe care le intentionam, fie ele asociate unor actiuni sportive sau specifice donarii de sange, necesitatea unui cort pliabil apare de fiecare data.

#pavilionportabil

Le multumim astfel partenerilor de la Expodom pentru sprijinul oferit in logistica actiunilor noastre. Suntem fericiti ca de-acum inainte vom avea propriul nostru pavilion portabil.

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment: INHT, MACROMEXH.EssersCertSIGNIQadsGrupul Digi | RCS & RDS, Universal SolutionX2 AdventureBucharest Running ClubItsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de SangeAMiCUS Bucuresti, Activator HUB, NutrivitaGetica OOHPaco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way MediaFairway MediaBlitz Technology, Expodom si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview AdvertisingCity Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

1508 de alergători au fost #VirtuallyTogether la cea de-a V-a ediție a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k -Virtual Run

comunicat

Bucharest RUNNING CLUB anunță că 1508 de alergători au luat startul sâmbătă, 22 august, începând cu ora 08.00 în cadrul celei de-a 5-a ediții a UNIQA Asigurări Bucharest FAMILY&10k.

Organizatorii au dorit să vină în sprijinul ONG-urilor asociate evenimentului, a căror finanțare a fost afectată de numărul mic de evenimente din această perioadă. A fost prima competiție de alergare virtuală din România de asemenea anvergură, care a oferit alergătorilor posibilitatea de a dona în plus față de taxa de înscriere pentru ONG-ul pe care îl sprijină. Mai exact, 45% dintre aceștia au ales să doneze suplimentar 30% peste valoarea taxei.

Premiera Virtuala

Este prima dată când o competiție de alergare virtuală se desfășoară pe durata a doar 3 ore și nu de-a lungul a mai multe zile, cum se întâmplă în mod obișnuit. Alergătorii au luat startul în același timp, pe trasee alese de ei înșiși, fiecare pentru cauza pentru care au optat, în speranța că, în acest fel, se va genera, măcar o parte din energia bună, pe care o crează un astfel de eveniment.

Timp de 3 ore, Bucharest RUNNING CLUB a transmis în direct pe pagina de FB a evenimentului, pe YouTube și pe aplicația #RunRomania (disponibilă în PlayStore și AppStore). Încălzirea a fost susținută de către antrenorii World Class România, iar reprezentanții ONG-urilor pentru care s-a alergat au oferit declarații în direct. Totodată alergătorii din țară și străinătate au trimis imagini din timpul alergării, spre a fi publicate de către organizatori. Premiile vor fi oferite prin tragere la sorți în data de 25 august prin platforma random.org, transmisă pe pagina de Facebook a evenimentului Bucuresti10km, oferite de către oferite de Isostar, Zuzu Fit și Kinetic Sport Medicine.

Vedetele

În dimineața zilei de  22 august au alergat campioanele olimpice Viorica Susanu, Camelia Potec, realizatorii TV-Ilinca Vandici, Izabela Pănescu, actorii Adi Nartea, Anghel Damian, Ștefan Iancu, Rareș Florin Stoica, Cristian Bota, Ilinca Vandici și Mihai Petre-realizatori TV, precum si concurenții Survivor(Kanal D) Elena Karina Fetica, Andrei Ciobanu, Elena Stanciu (Elena Ionescu), Mihai Marian Onicaș, Lilia (Lola Crudu), Cornel Cezar Juratoni.

Editia virtuală a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k este susținută de: UNIQA Asigurări- sponsor oficial și de sponsorii de eveniment Zuzu Fit, FAN Curier, Izvorul Minunilor, Regina Maria, Isostar, World Class România. Parteneri media: Virgin Radio, Sanatatea de Azi, Femeia de Azi, Revista Biz, Pagina de Psihologie, Kudika.ro,Unica, Itsy Bitsy.

ONG-urile partenere

ONG-urile partenere evenimentului prezente la cea de-a V-a ediție a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k sunt: Asociația Ajungem Mari, Asociația Câștigă Viață, Asociația Little People, Asociația MagiCamp, Asociația The Social Incubator, Asociația Touched Romania, Hope&Homes for Children, Hospice, Light into Europe, N-avem Sânge, Pădurea Copiilor, Special Olympics, Viitor Plus, Habitat for Humanity, Salvați Copiii,Teach for Romania, Pachamama,  Asociația Aura Ion, Asociația România fără Orfani.

Despre Bucharest RUNNING CLUB

Bucharest RUNNING CLUB este organizatorul celor mai mari competiții de alergare stradală din România – „ Bucharest Running Club premier events”. Începând cu anul 2008, Bucureștiul a fost inclus în circuitul internațional al maratoanelor, alăturându-se celorlalte capitale europene care găzduiesc anual astfel de competiții. Toate competițiile Bucharest RUNNING CLUB sunt acreditate și înscrise în calendarul internațional al AIMS (Asociația Internațională a Maratoanelor și Semimaratoanelor) și IAAF. BRC a dezvoltat în România modelul asocierii competițiilor de alergare cu o cauză socială, umanitară sau ecologică iar în prezent sunt peste 30 cauze partenere ale evenimentelor.

Acestea cumulează fonduri de 50.000 -100.000 euro anual pentru proiectele comunitare, sociale, educaționale, ecologice prezentate.  BRC a fost primul ONG care a demarat o platformă de voluntariat sportiv în Romania  – www.voluntarinsport.ro iar în prezent colaborează cu peste 1.000 voluntari activi care se implică în proiecte și evenimente sportive. BRC organizează competiții proprii dar și evenimente de sport de masă pentru companii și ONG-uri.

Site-urile oficiale ale Bucharest RUNNING CLUB sunt: www.bucuresti10km.ro, www.bucuresti21km.ro, www.bucharest-marathon.com,  www.voluntarinsport.ro, www.runinbucharest.com. FB/ Bucharest10km; Bucharest21km; BucharestMarathon; BucharestRuningClub; VoluntarInSport; #RunInBucharest 

#VirtuallyTogether pentru o cauză, la cea de-a V-a ediție a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k -Virtual Run

comunicat

Bucharest RUNNING CLUB anunță că 2 000 de alergători vor lua startul sâmbătă, 22 august, începând cu ora 08.00 în cadrul celei de-a 5-a ediții a UNIQA Asigurări Bucharest FAMILY&10k.

#videoconferinta

În data de 11 august, a avut loc videoconferința de anunțare a evenimentului de alergare virtuală.  Au participat Nadia Pietreanu, Director Marketing & Comunicare, UNIQA Asigurări, Cristina Miclea, Director Marketing, Albalact, Raluca Anton, Psiholog clinician și psihoterapeut relațional, din echipa „Pagina de Psihologie”, Cosmin Nae, Managing Director, Quantix Marketing Consulting împreuna cu Valeria Răcila van Groningen, Președintele Bucharest RUNNING CLUB și Laurențiu Mihai, Multimedia Content Editor Bucharest RUNNING CLUB. 

În deschiderea conferinței, au fost prezentate rezultatele sondajelor de opinie realizate în rândul alergătorilor de la evenimentele Bucharest RUNNING CLUB, cu privire la fenomenul alergării în 2019, respectiv în perioada stării de urgență.

Organizatorii își doresc să vină în sprijinul ONG-urilor

Au fost oferite detalii cu privire la procesul de înregistrare la competiția din 22 august, precum și în ceea ce privește desfășurarea cursei și întocmirea clasamentului. Organizatorii își doresc să vină în sprijinul ONG-urilor asociate evenimentului, a căror finanțare a fost afectată de numărul mic de evenimente din această perioadă. În formularul de înregistrare la ediția 2020 a UNIQA Asigurări Bucharest Family &10K, a fost inclusă opțiunea ca alergatorii să doneze în plus pentru ONG-ul pe care îl sprijină, iar pâna în acest moment, 40% dintre aceștia au ales să doneze suplimentar 25% peste valoarea taxei.

Alergătorii vor lua startul în același timp, chiar dacă pe traseele alese de ei înșiși, fiecare pentru cauza pentru care au optat, în speranța că, în acest fel, se va genera, măcar o parte, din energia bună, pe care o crează un astfel de eveniment. Timp de 3 ore, Bucharest RUNNING CLUB va transmite în direct pe pagina de FB a evenimentului, pe YouTube și pe aplicația #RunRomania (disponibilă în PlayStore și AppStore), încălzirea care va fi susținută de către antrenorii World Class România, interviuri cu reprezentanții ONG-urilor pentru care se aleargă, imagini cu alergători din diverse zone din București, fotografii pe care alergătorii le vor transmite către organizatori pentru a fi publicate. În urma intervențiilor din transmisiunea live, prin tragere la sorți, se vor acorda și premiile oferite de partenerii evenimentului.

Înscrierile

Înscrierile sunt în continuare deschise pe https://registration.mylaps.com/virtualrun, link care poate fi accesat de pe site-ul evenimentului  www.bucuresti10km.ro, până în data de 20 august. Alergătorii pot alege între cursa de 10km individual și cea de 10km Echipă (2×5 km), urmând să intre în posesia kitului de participare prin curier, serviciu pus la dispoziție de către FAN Curier, partener al evenimentului.

Având în vedere traseul diferit al fiecărui alergător, precum și faptul că traficul rutier nu va fi restricționat, nu se premiază viteza, pentru că siguranța fiecărui participant este prioritară. Premiile, oferite de Isostar, Zuzu Fit și Kinetic Sport Medicine, vor fi acordate prin tragere la sorți, celor care vor transmite imagini din competiție.

Vedetele

Și-au anunțat prezența la alergarea din 22 august campioanele olimpice Viorica Susanu, Camelia Mihalcea, Loredana Dinu, Monica Roșu, realizatorii TV-Ilinca Vandici, Izabela Pănescu, Damian Anghel, actorii Adi Nartea și Rareș Florin Stoica, precum si concurenții Survivor(Kanal D) Elena Karina Fetica, Andrei Ciobanu, Elena Stanciu (Elena Ionescu), Mihai Marian Onicas, Lilia (Lola Crudu), Cornel Cezar Juratoni.

Editia virtuală a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k este susținută de: UNIQA Asigurări- sponsor oficial și de sponsorii de eveniment Zuzu Fit, FAN Curier, Izvorul Minunilor, Isostar, Regina Maria, World ClassRomânia. Parteneri media: Virgin Radio, Sanatatea de Azi, Femeia de Azi, Revista Biz, Pagina de Psihologie, Kudika.ro,Unica, Itsy Bitsy.

ONG-urile partenere evenimentului prezente la cea de-a V-a ediție a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k sunt: Asociația Ajungem Mari, Asociația Câștigă Viață, Asociația Little People, Asociația MagiCamp, Asociația The Social Incubator, Asociația Touched Romania, Hope&Homes for Children, Hospice, Light into Europe, N-avem Sânge, Pădurea Copiilor, Special Olympics, Viitor Plus, Habitat for Humanity, Salvați Copiii,Teach for Romania, Pachamama,  Asociația Aura Ion, Asociația România fără Orfani.

Despre Bucharest RUNNING CLUB

Bucharest RUNNING CLUB este organizatorul celor mai mari competiții de alergare stradală din România – „ Bucharest Running Club premier events”. Începând cu anul 2008, Bucureștiul a fost inclus în circuitul internațional al maratoanelor, alăturându-se celorlalte capitale europene care găzduiesc anual astfel de competiții. Toate competițiile Bucharest RUNNING CLUB sunt acreditate și înscrise în calendarul internațional al AIMS (Asociația Internațională a Maratoanelor și Semimaratoanelor) și IAAF. BRC a dezvoltat în România modelul asocierii competițiilor de alergare cu o cauză socială, umanitară sau ecologică iar în prezent sunt peste 30 cauze partenere ale evenimentelor.

BRC a fost primul ONG care a demarat o platformă de voluntariat sportiv în Romania

Acestea cumulează fonduri de 50.000 -100.000 euro anual pentru proiectele comunitare, sociale, educaționale, ecologice prezentate.  BRC a fost primul ONG care a demarat o platformă de voluntariat sportiv în Romania  – www.voluntarinsport.ro iar în prezent colaborează cu peste 1.000 voluntari activi care se implică în proiecte și evenimente sportive. BRC organizează competiții proprii dar și evenimente de sport de masă pentru companii și ONG-uri. Site-urile oficiale ale Bucharest RUNNING CLUB sunt: www.bucuresti10km.ro, www.bucuresti21km.ro, www.bucharest-marathon.com,  www.voluntarinsport.ro, www.runinbucharest.com. FB/ Bucharest10km; Bucharest21km; BucharestMarathon; BucharestRuningClub; VoluntarInSport; #RunInBucharest 

https://www.youtube.com/watch?v=Y2FDIuVrknM&feature=emb_err_woyt

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment, Institutul National de Hematologie Transfuzionala, MACROMEX, H.Essers, CertSIGN, IQads, Grupul Digi | RCS & RDS, Universal Solution, X2 Adventure, Bucharest Running Club, Itsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, AMiCUS Bucuresti, Activator HUB, Nutrivita, Getica OOH, Paco Media, TOI Innovative, Joint Media, Way Media, Fairway Media, Blitz Technology si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview Advertising, City Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

Donarea de sânge este și trebuie să rămână un act umanitar

Comunicat al Institutului Naţional de Hematologie Transfuzională
„Prof.dr. C.T.Nicolau” Bucuresti

Donatorii își doresc sa doneze sange din compasiune și ca gest umanitar, nu pentru remunerații și beneficii. Beneficiile pe care HG nr. 1364/2006 le prevede pentru donatorii de sânge nu sunt de natură să determine donatorii să doneze sânge și componente sanguine, ci reprezintă, mai degrabă, un minim de recunoștință pentru gestul umanitar al acestora.A fost nevoie de foarte mult timp și implicare din partea instituțiilor statului pentru a promova ideea că donarea de sânge și componente sanguine este un act voluntar de maximă importanță, neremunerat și complet lipsit de intenția de a obține bani sau alte importante beneficii de pe urma acestuia.


O situație excepțională

În această perioadă, în care ne confruntăm cu o situație excepțională cauzată de pandemie, cu siguranță cei care au depășit cu bine infectarea cu SARS-COV-2, au șansa de a-și ajuta semenii cu forme grave de boală care se luptă să supraviețuiască, donand plasmă convalescentă.


Potrivit prevederilor HG nr. 1364/2006, orice cetățean român cu domiciliul in Romania și orice cetățean al Uniunii Europene care are reședința în Romania are dreptul de a deveni donator de sânge, beneficiind de următoarele drepturi:


• 7 tichete de masă pentru produse alimentare, eliberate de instituţia de profil;
• o zi liberă de la locul de muncă, în ziua donării, în cazul donatorilor de sânge salariaţi; o zi scutire de frecvenţă, în ziua donării, în cazul elevilor, studenţilor şi militarilor;
• decontarea cheltuielilor de transport în comun din ziua donării între localitatea de domiciliu/reşedinţă înscrisă în actul de identitate şi localitatea unde îşi are sediul instituţia la care se efectuează donarea de sânge; în cazul în care donarea se face la instituţia de profil din localitatea de domiciliu sau din localitatea în care este angajat, donatorul are dreptul la abonament cu reducere de 50% pentru transportul în comun, pe baza actelor doveditoare, pentru o perioadă de o lună.


Facilitățile donatorilor

In cazul donatorilor de sange cu donări regulate, legislația în domeniu oferă mai multe facilități. Astfel, aceștia au dreptul să efectueze anual, gratuit, un examen radiologic pulmonar și un examen biologic extins, la recomandarea instituției de profil unde sunt înregistrați ca donatori, în baza documentelor care atestă statutul de donator de sânge cu donări regulate. De asemenea, aceștia au dreptul să efectueze anual și în alte ocazii justificate medical un examen cardiologic în vederea depistării unor eventuale afecțiuni care ar contraindica donarea de sânge, la recomandarea instituției de profil la care persoana este înregistrată ca donator, în baza documentelor care atestă statutul de donator de sânge.

De asemenea, aceștia pot beneficia de tratament substitutiv cu fier, gratuit, la recomandarea medicului de colectă, în cazul depistării unui deficit de fier sau unui sindrom anemic secundar donărilor repetate de sânge. Acordarea de sume de bani donatorilor de plasmă convalescentă ar putea crea premisele unei discriminări, având în vedere faptul că donatorii de sânge total sau compente sanguine nu primesc aceste beneficii.

Legea nr.282/2005

În România, activitatea de transfuzie sanguină, donarea de sânge și componente sanguine de origine umană este reglementată de Legea nr.282/2005, cu modificările și completările ulterioare, care prevede la art.4, pct.c) faptul că ,,donarea de sânge este un act voluntar, anonim și neremunerat”, iar donatorul de sânge este definit ca ,,orice persoană sănătoasă care acceptă să i se preleveze 450 ml de sânge, în mod voluntar, anonim și neremunerat”, fiind interzisă orice formă de plată a donatorului de sânge.


De asemenea, statul român are obligația de a respecta reglementarile la nivel european referitoare la donarea de sange, inclusiv respectarea principiilor etice în comerțul cu substanțe terapeutice de origine umană. Consiliul Europei promovează donările gratuite și voluntare de sânge și plasmă. Prin urmare, acordarea unei recompense financiare, în vouchere, pentru donatorii de plasmă convalescentă, contravine Directivei 98/2002 privind stabilirea standardelor de calitate și securitate pentru recoltarea, controlul, prelucrarea, stocarea și distribuirea sângelui uman și a componentelor sanguine și de modificare a Directivei 2001/83/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 6 noiembrie 2001, de instituire a unui cod comunitar cu privire la medicamentele de uz uman.

Directivele europene

Statul român, în calitate de stat membru al Uniunii Europene, are obligația să implementeze Directivele europene în termenele și condițiile stabilite de Parlamentul European. Incălcarea acestor reglementări ar putea atrage răspunderea statului român în fața Curții de Justiție a Uniunii Europene, cu toate consecințele legale care decurg din acest fapt.


Acordarea de stimulente pentru donatorii de plasmă convalescentă COVID este un gest discriminatoriu față de donatorii fidelizați de sânge și componente sanguine, care, prin gestul lor necondiționat, salvează zilnic multe vieți.


Biroul de presa INHT

Fă-ţi curaj! Aleargă cu noi #Bucharest10km !

comunicat

Bucharest RUNNING CLUB, organizatorul celor mai mari evenimente de alergare stradală din România – care reunesc anual peste 45.000 de alergători din peste 75 de țări – anunță că ediția din acest an a UNIQA Asigurări Bucharest Family &10K, programată pentru data de 22 august 2020, va avea loc virtual, având în vedere incertitudinile legate de condițiile de desfășurare în contextul apropierii de data stabilită, precum și specificul evenimentului, care promovează practicarea sportului în familie, indiferent de vârstă.

ONG-urile asociate evenimentului

Organizatorii își doresc să vină în sprijinul ONG-urilor asociate evenimentului, a căror finanțare a trecut în plan secund în această perioadă, în care fondurile au fost direcționate preponderent către lupta împotriva virusului COVID19. Totodată, conform sondajului de opinie realizat cu sprijinul Quantix Marketing Consulting în rândul participanților la evenimentele organizate de Bucharest RUNNING CLUB în 2019, s-a observat o scădere considerabilă a timpului alocat alergării în perioada pandemiei, iar participarea la eveniment, chiar și virtual, sperăm să încurajeze menținerea și dezvoltarea fenomenului de alergare.

“UNIQA Asigurări Bucharest Family &10K continuă să fie un eveniment prin care încurajăm o viață sănătoasă prin sport. Experiența acestei perioade ne arată, mai mult ca oricând, că este important să avem grijă de sănătatea noastră și să ne protejăm pe noi, pe cei apropiați, dar și comunitatea din care facem parte. În acest spirit, organizăm și ediția de anul acesta a evenimentului, în cadrul căreia participanții vor lua startul și vor trece linia de finish online, dintr-o multitudine de locații, în deplină siguranța, dar și cu bucuria ca implicarea lor s-a transformat în fapte bune. Pe 22 august, vă invităm, într-un cadru virtual cu totul inedit, să alergați și să sprijiniți cauzele caritabile asociate evenimentului sportiv.” a declarat Nadia Pietreanu, Director Marketing și Strategie Dezvoltare Vânzări UNIQA Asigurări.”

Comunitatea alergatorilor

„Este important ca oamenii să continue să alerge, pentru că reprezintă deja o comunitate, care ar fi păcat să se destrame în condițiile speciale ale perioadei actuale. De asemenea, este important ca evenimentele să se desfășoare în continuare, în orice formă este posibil, pentru ca ONG-urile să fie susținute, iar problemele cu care se confruntă să fie ascultate, ca informația să ajungă la cei care pot să se implice, la cei care pot face diferența pentru cauzele sociale și de mediu pe care le reprezintă acestea,” a declarat Valeria Răcilă Van Groningen, președinte Bucharest RUNNING CLUB.

Alergătorii vor lua startul în același timp, chiar dacă pe traseele alese de ei înșiși, fiecare pentru cauza pentru care au optat, în speranța că, în acest fel, se va genera, măcar o parte, din energia bună, pe care o crează un astfel de eveniment.

Timp de 3 ore, Bucharest RUNNING CLUB va transmite în direct pe pagina de FB a evenimentului, pe YouTube și pe aplicația #RunRomania (disponibilă în PlayStore și AppStore), încălzirea, interviuri cu reprezentanții ONG-urilor pentru care se aleargă, imagini cu alergători din diverse zone din București, fotografii pe care alergătorii le vor transmite către organizatori pentru a fi publicate. În urma intervențiilor din transmisiunea live, prin tragere la sorți, se vor acorda și premiile oferite de partenerii evenimentului.

Alergătorii deja înregistrați

Alergătorii deja înregistrați la cea de a cincea ediție a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k, vor fi transferați automat pentru cea de-a șasea ediție, care va avea loc în 2021 și vor primi un voucher care le va permite participarea gratuită la ediția virtuală din 22 august 2020.

Cei care doresc să se înregistreze la ediția virtuală, înscrierile sunt deschise pe https://registration.mylaps.com/virtualrun, link care poate fi accesat de pe site-ul evenimentului  www.bucuresti10km.ro. Alergătorii pot alege între cursa de 10km individual și cea de 10km Echipă (2×5 km), urmând să intre în posesia kitului de participare în săptămâna 10-16 august.

Imediat după încheierea competiției, pentru a fi incluși în clasament și a primi medalia de finisher, participanții trebuie să transmită o poză cu timpul înregistrat (cu orice aplicatie sau pe orice dispozitiv ales pentru cronometrare), precum și să încarce pe aplicația #RunRomania o fotografie din timpul alergării, cu numărul de concurs vizibil pentru identificare.

ONG-urile partenere evenimentului

ONG-urile partenere evenimentului prezente la cea de-a V-a ediție a UNIQA Asigurări Bucharest Family & 10k sunt: Asociația Ajungem Mari, Asociația Câștigă Viață, Asociația Little People, Asociația MagiCamp, Asociația The Social Incubator, Asociația Touched Romania, Hope&Homes for Children, Hospice, Light into Europe, N-avem Sânge, Pădurea Copiilor, Special Olympics, Viitor Plus, Habitat for Humanity, Salvați Copiii,Teach for Romania, Pachamama,  Asociația Aura Ion, Asociația România fără Orfani.

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment, Institutul National de Hematologie Transfuzionala, MACROMEX, H.Essers, CertSIGN, IQads, Grupul Digi | RCS & RDS, Universal Solution, X2 Adventure, Bucharest Running Club, Itsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, AMiCUS Bucuresti, Activator HUB, Nutrivita, Getica OOH, Paco Media, TOI Innovative, Joint Media, Way Media, Fairway Media, Blitz Technology si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview Advertising, City Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

Back To Top