Loading....

#DateToDonate – Campanie Google și Lidl România de susținere a donării de sânge

comunicat

Google România împreună cu Lidl România si Asociația HEM lansează campania de susținere a donării de sânge “#DateToDonate. Împreună donăm speranță”. În acest moment, donarea de sânge este într-o situație critică. Potrivit datelor furnizate de Centru de Transfuzii Sanguine București, cantitatea de sânge necesară transfuziilor și operațiilor este cu peste 25% mai mică față de perioada pre-pandemie, când era oricum insuficientă. Pentru a multiplica impactul si a diminua teama de a dona, mesajul campaniei are în centru donarea de sânge împreună cu o altă persoană apropiată. 

Campania va fi promovată, pro bono, de o serie de creatori de conținut de pe YouTube, care își vor încuraja fanii și urmăritorii să doneze. Primele nume care s-au alăturat campaniei #DateToDonate sunt Denis Roabeș (solistul formației The Motans), Irina Rimes, George Buhnici, Jamila, Alex Cozma (Atenție, Cad Mere!), Cristian Presură și Mihai Alexandru Hash. Ei vor filma mesaje de promovare a donării de sânge, în fiecare video urmând să participe o pereche de vedete, pentru a încuraja donarea împreună cu o persoană apropiată.

Google investește în campania #DateToDonate 100.000 de dolari sub forma de promovare pe YouTube. Totodată, pentru că faptele bune merită răsplătite, Lidl România va oferi primilor 5.000 de donatori cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicația Lidl Plus, disponibilă gratuit pe Google Play și App Store.

Pentru a se înscrie în campanie, donatorii trebuie să intre pe pagina dedicată a platformei n-avemsange.ro (deținută și administrată de Asociația HEM), unde trebuie să încarce o poză cu dovada donării – codul și data din carnetul de donator sau adeverința din ziua donării. Campania  #DateToDonate se desfășoară cu sprijinul GodMother, MRM, Global Records, Cat Music, Roton Music și a partenerilor media Kiss FM și Magic FM. Campania va dura până pe 15 decembrie.

#critic

„Donarea de sânge este o problemă critică în România, afectând mii de oameni care au nevoie de sânge pentru operații și transfuzii. Ne-am dorit să facem ceva pentru a încuraja oamenii să ajute cu sânge pe cei care au nevoie, iar alături de Lidl România, HEM și influencerii care au venit alături de noi sperăm să aducem cât mai mulți oameni în centrele de donare. Campania este centrată în jurul ideii de a-ți înfrânge teama, iar soluția pe care o propunem este mersul la centrul de donare împreuna cu o persoana apropiata. Avem nevoie de implicare, in aceste momente critice, cand fiecare mililitru de sânge donat contează pentru persoanele aflate în suferință!”, a declarat Florin Pravai, Head of Domestic Market, Google Romania.

“Programul Național “N-avem SÂNGE?!” oferă în primul rând speranță. Speranța că într-o bună zi vom trăi într-o societate care prețuiește mai mult oamenii și sănătatea lor. În cei câțiva ani de când derulăm acest program am întâlnit oameni absolut minunați, dispuși să ajute și să se uite curajos la suferințele celor din jur. Această campanie, derulată alături de Google si Lidl România, este o dovadă în plus în acest sens și ne bucurăm totodată că am putut coopta de partea noastră influenceri importanți ai momentului, dispuși să sprijine donarea de sânge. Ei sunt ambasadori ai donării de sânge, #bloodfluenceri.” a declarat Marian Costache, #bloodfluencer cofondator “N-avem SÂNGE?!”, Președinte Asociația HEM.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.550 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 30 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm. 

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

 Despre Alphabet Inc.

Larry Page și Sergey Brin au fondat Google în 1998. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajați la nivel global, oferind o gamă largă de produse și platforme populare precum Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome și YouTube. În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google. Puteți citi mai multe despre misiunea Alphabet aici.

Despre Asociația HEM

Programul național N-avem SÂNGE?! este unicul demers al Asociației HEM, un proiect din sfera educației pentru sănătate demarat in 2016, ce are ca obiectiv atât creșterea numărului de donatori sanguini, fideli și dedicați, cât și schimbarea percepției privind donarea de sânge și integrarea acestui gest altruist în rutina unui stil de viața sănatos. Principalele direcții dezvoltate în cadrul programului urmăresc atât campanii media, de informare și conștientizare, cât și dezvoltarea comunității #bloodfluencer formată din promotori si donatori sanguini, fideli si dedicați, adevarați ambasadori ai donării de sânge.

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, cu sprijinul Centrului de Transfuzie Sanguina BucurestiCentrului Regional de Transfuzii Sanguine Constanta si al Centrului de Transfuzie Sanguina Ploiesti.

Partenerii nostri din acest program

INHT, MACROMEXH.EssersCertSIGNIQadsGrupul Digi | RCS & RDS,Universal SolutionX2 AdventureBucharest Running ClubItsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de SangeAMiCUS Bucuresti, Activator HUB, RingRingNutrivitaGetica OOHPaco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way MediaFairway MediaBlitz TechnologyExpodom si Motion Vision Communication.

In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

In Constanta, programul este sustinut local de Seaview AdvertisingCity Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.

, ,

75 thoughts on “#DateToDonate – Campanie Google și Lidl România de susținere a donării de sânge

    1. Editor N-avem Sange

      Buna Alina! Nici noi nu stim. Informatia este confidentiala si este detinuta de centrele de transfuzie, noi suntem doar ong-ul care deruleaza campania. Intre noi fie vorba, la ce ti-ar folosi daca stii?

      1. ana maria cazacu

        Da multumesc de link.il aveam citisem.deja dar nu se intelege cand si cum suntem notifi ati ai nici nu se stipuleaza dc deja sau facut cei 5000 de donatori

          1. ana maria cazacu

            Mam inscris deja. Doar ca am.o sg app pe un sg tel si am trimis pt mn si sot acolo scrie doar unul sg o sa vdm

          1. Editor N-avem Sange

            Buna Ana-Maria, cupoanele de cumparatauri se incarca in maxim 5 zile de la validare, iar validarile se fac saptamanal. Daca nu ai primit cupoanele pana acum, te rugam sa verifici daca numarul cu care te-ai inscris este acelasi din aplicatia Lidl Plus. Daca ai nevoie de informatii suplimentare, poti sa ne scrii pe contact@n-avemsange.ro.

    1. Editor N-avem Sange

      Conform regulamentului, cuponul este incarcat in maxim 5 zile de la validarea inscrierii. Inscrierile sunt validate saptamanal, astfel ca pentru cei cu inscrieri valide, cupoanele se vor incarca in aplicatia Lidl Plus, in saptamana urmatoare inregistrarii in campanie.

    1. Editor N-avem Sange

      Felicitari pentru altruism! Gestul tau conteaza mai mult decat putem exprima noi in cuvinte! 🙂

      Cupoanele sunt incarcate in 5 zile de la validarea inscrierilor, iar ele sunt validate saptamanal. Practic cei inscrisi in campanie si validati, le vor primi in cursul urmatoarei saptamani dupa inscriere, se vor vedea in sectiunea “Cupoane” din aplicatia Lidl Plus.
      Iti reamintim ca sunt validate donarile din perioada 25 octombrie – 15 decembrie, iar numarul de telefon cu care te-ai inscris trebuie sa fie acelasi cu cel cu care te-ai inregistrat si in aplicatia Lidl Plus.

      1. Jipa Mihai

        O campanie minunata dar implementare de 2 lei. Se fac aproape 2 saptamani si nu am primit si nici nu stiu daca se vor acorda
        Dezamagitor de transparent.

        1. Editor N-avem Sange

          Draga Mihai, ai mai jos raspunsul partenerilor nostri de la Lidl Romania.
          „Acordarea cupoanelor pentru persoanele inscrise in perioada 01 – 14.11 poate intarzia din cauza unor probleme tehnice. Alocarea acestora se va face pana la 20.11.2021.”
          Ne pare rau pentru aceste inconveniente!

    1. Editor N-avem Sange

      Draga Mihai, sa stii ca ne-ar prinde bine o mana de ajutor.
      Prin urmare, cand ai timp sa fii voluntar alaturi de noi, in astfel de campanii, te rugam sa ne dai de veste.
      Pana atunci, insa, te felicitam ca donezi, e un gest absolut minunat, profund uman!

  1. Grigore Elena

    Buna ziua! Si eu m-am inscris din data de 4.11.2021 si nu am primit nimic pana acum. As fi donat oricum pentru ca nu e prima data cand o fac si nici ultima, doar ca este un gest urat sa fii mintit/pacalit. O zi buna!

    1. Editor N-avem Sange

      Draga Elena, ai mai jos raspunsul partenerilor nostri de la Lidl Romania.
      „Acordarea cupoanelor pentru persoanele inscrise in perioada 01 – 14.11 poate intarzia din cauza unor probleme tehnice. Alocarea acestora se va face pana la 20.11.2021.”
      Ne pare rau pentru aceste inconveniente!

  2. daniela

    Buna ziua,

    Merge f bine campania, felicitari pt idee și pt munca angajatilor si mai ales a voluntarilor.
    După ce am încărcat poza cu codul de bare din carnetul de vaccinare (la link-ul postat de mai multe ori mai sus, ca răspuns la comentarii), mi-am descărcat aplicația Lidl, pe același telefon trecut și în formularul unde am încărcat poza, iar în categoria – cupoane -, îmi apar 2 cupoane de câte 50 lei fiecare.
    Mulțumesc

    1. Editor N-avem Sange

      Multumim pentru feedback si aprecieri!
      Si tu faci o treaba minunata, donand sange. Bravo, e un gest profund uman! 🙂

    1. Editor N-avem Sange

      Buna Violeta,
      In mod normal, pana Luni-Marti ar trebui sa primesti cupoanele in aplicatie.
      Daca nu se-ntampla, te rugam sa ne scrii din nou.
      Weekend placut,

  3. Violeta

    Dezamagita de aceasta campanie Lidl . Nici acum nu am primit cupoanele . Ar fi trebuit să aplice metoda Kauflandului ,sa acorde carduri pe care le puteai folosi la cumparaturi,le primeai la donare și gata. Fără bătaie de cap,descarcari de aplicații și înscrieri inutile. Nu regret faptul că am donat sânge,nici macar nu am știut de campanie,am aflat la centrul de transfuzii,mă deranjează doar că nu primești nici o informație,că nu mai sunt disponibile ….

    1. Editor N-avem Sange

      Buna Marius,
      Trebuie verificat in aplicatie, daca s-au validat cupoanele.
      Daca in maxim 10 zile nu sunt validate, te rugam sa ne scrii.

  4. Violeta

    Îmi cer scuze,totul a fost o neînțelegere din partea mea,nu am știut cum să verific in aplicație ,cupoanele erau acolo cred că de când m-am înscris. Vă mulțumesc pt interes și implicare în rezolvarea problemelor.

  5. Tudor Elena

    Bună ziua !Eu am donat in data de 6 nov 2021 ,am trimis adeverința de donare conform instrucțiunilor.Am depistat o problema mai târziu si anume numărul de telefon înregistrat în aplicația Lidl plus ,nu mai este același cu numărul de telefon actual ,pe care l-am trecut pe linkul unde am trimis poza adeverinței de donare .Nu am primit nici un cupon .Ce este de făcut ?

  6. Tudor Elena

    Bună seara ! Mulțumesc pentru ajutor !Abia acum am văzut răspunsul dumneavoastră și am trimis din nou dovada donarii .Sper că nu este târziu și că voi fi validată.

      1. Tudor Elena

        Bună dimineața !Am primit cupoanele !Dar ,nu putem să le folosim pe un singur bon ,că am putut activă doar unul ? Mulțumesc frumos !

  7. Alexandru Alina Daniela

    Bună eu am donat pe data de 22 noiembrie și pana acum nu am primit niciun cupon. Unde trebuie sa verific dacă e cupoanele?

  8. Alexandru Dinu

    Buna ziua…Cred ca este o mare vrajeala cu cupoanele oferite de Lidl…Am donat 2 persoane sange la centrul de transfuzii din Ploiesti in data de 22.11.2021 si nici unul dintre noi nu a primit nimic…Nu mai va faceti campanie degeaba…

    1. Editor N-avem Sange

      Felicitari Alexandru!
      Asa cum ti-am spus si la telefon, daca s-au implinit 10 zile de cand ai donat si nu ai regasit cupoanele in aplicatie, te rugam sa ne trimiti un mail pe adresa contact@n-avemsange.ro, in care sa ne dai datele si sa ne expui problema.
      Multumim pentru intelegere!

  9. Bogdan

    Bună ziua,
    Am donat și eu pe 06.12.2021…am urmat pași am atașat adeverința…încă nu am primit un răspuns…
    Mulțumesc!

    1. Editor N-avem Sange

      Buna Bogdan, iti multumim ca esti alaturi de noi!
      Cupoanele le vei primi in aplicatie, in sectiunea dedicata. Daca in maxim 10 zile calendaristice, de la inscriere, nu ai regasit acolo cupoanele, te rugam sa ne scrii pe adresa contact@n-avemsange.ro .

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Back To Top
%d blogeri au apreciat: