Testimonial de Sarosi Francisc
Mă numesc Sarosi Francisc, sunt din Sibiu și am donat până acum sânge de 58 ori. Am grupa A negativ și de cele mai multe ori am fost solicitat să donez. Ultima data am fost pe 28.11.2021.
Auzisem despre donarea de sânge dar mi-a fost teama să merg, întrucât atunci când am împlinit 14 ani, și a trebuit să mi se recolteze sânge pentru stabilirea grupei sangvine, mi s-a făcut rău.
În urmă cu ceva timp, mai precis pe 11 aprilie 2008, la solicitarea unei colege mi-am luat inima în dinți și m-am prezentat la centrul de transfuzie. A fost o experiență plăcută, nedureroasă, și simțeam o stare de fericire, știind că am salvat viața unei femei care avea nevoie exact de sânge din grupa mea, A negativ. Atunci mi-am data seama cât de importantă este donarea de sânge, pentru că și eu când am avut 13 ani am avut un accident (plagâ abdominală de 23cm.) și dacă nu ar fi fost donatori eu acum nu aș fi in viață.
Din 2008 și până astăzi am donat de 58 de ori și mi-am propus sa ajung la 100 de donări, deși nu mai sunt la prima tinerețe, anul acesta împlinind 50 de ani.
Ca un maratonist ambițios, ce sunt, sper sa reușesc!
N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, cu sprijinul Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti, Centrului Regional de Transfuzii Sanguine Constanta si al Centrului de Transfuzie Sanguina Ploiesti.
Partenerii nostri din acest program
INHT, MACROMEX, H.Essers, CertSIGN, IQads, Grupul Digi | RCS & RDS,Universal Solution, X2 Adventure, Bucharest Running Club, Itsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, AMiCUS Bucuresti, Activator HUB, RingRing, Nutrivita, Getica OOH, Paco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way Media, Fairway Media, Blitz Technology, Expodom si Motion Vision Communication.
In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.
In Constanta, programul este sustinut local de Seaview Advertising, City Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.