articol de Marian Costache
V-am mai spus ca ne lipsiti, nu-i asa?! Ei bine, va spunem din nou. Ne lipsiti mult! Ne lipsesc evenimentele OffLine, cu oameni multi, ne lipsesc concursurile sportive, ne lipsesc strangerile de maini si imbratisarile. Cu gandul la toate aceste lucruri, la care vom avea curand voie, am primit un cadou frumos, care sa ne-ajute la multe evenimente de-acum incolo, care sa ne faca mai vizibili si mai feriti de soare sau ploi.
#surprizaexpodom
Zilele trecute am avut parte de o surpriza pe cat de frumoasa, pe atat de neasteptata: compania Expodom ne-a scris ca vrea sa sustina programul “N-avem SANGE?!” cu un cort pentru evenimente, la alegere, din portofoliul lor. Cu aceasta ocazie am aflat ca EXPODOM sprijina in mod constant organizatii non-profit.
Chiar daca in contextul atat de deosebit din acest an, activitatile offline desfasurate in cadrul programului “N-avem SANGE?!” au fost mai reduse fata de ceea am reusit sa desfasuram in anii anteriori, sprijinul oferite de Expodom este unul binevenit, pentru ca in actiunile pe care le intentionam, fie ele asociate unor actiuni sportive sau specifice donarii de sange, necesitatea unui cort pliabil apare de fiecare data.
#pavilionportabil
Le multumim astfel partenerilor de la Expodom pentru sprijinul oferit in logistica actiunilor noastre. Suntem fericiti ca de-acum inainte vom avea propriul nostru pavilion portabil.
N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.
Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment: INHT, MACROMEX, H.Essers, CertSIGN, IQads, Grupul Digi | RCS & RDS, Universal Solution, X2 Adventure, Bucharest Running Club, Itsy Bitsy, Fundatia Universitara AISTEDA, Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, AMiCUS Bucuresti, Activator HUB, Nutrivita, Getica OOH, Paco Media, TOI Innovative Media, Joint Media, Way Media, Fairway Media, Blitz Technology, Expodom si Motion Vision Communication.
In Bucuresti, programul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.
In Constanta, programul este sustinut local de Seaview Advertising, City Park Mall, Magazinele Brick si Radio Constanta.