Loading....

400 de #bloodfluenceri la Bucharest Half Marathon

A trecut o saptamana de la incheierea celei de-a 8-a editii a Bucharest Half Marathon, competitie internationala care a adunat la start aproximativ 18.000 de participanti, din peste 75 de tari, conform Bucharest Running Club. Startul curselor competitive a fost recordul acestei ediţii si a durat 20 de minute datorită numărului mare de participanţi.

Pentru Programul National “N-avem SANGE” evenimentul de weekendul trecut a insemnat de asemenea o performanta, deoarece cauza donarii voluntare de sange a fost sustinuta de cateva sute de alergatori si zeci de voluntari. Un rol deosebit in derularea activarii l-au avut voluntarii care ne-au sprijinit in administrarea punctului de alimentare de la Piata Muncii (km 15).

“Pentru mine, experienta acestui eveniment este unica. Am avut surpriza placuta sa intalnesc oameni deosebiti. Am cunoscut persoane care au imbratisat cauza noastra si donatori de sange carora li s-a potrivit manusa actiunea noastra. Nu in ultimul rand am reintalnit persoane cunoscute si prieteni vechi care au imbratisat si ei programul “N-avem Sange”.

La punctul de alimentare de pe traseu, de la Piata Muncii, am trait intens emotiile cursei. Am preluat din adrenalina si entuziasmul fiecarui participant si am transmis incurajari catre fiecare in parte. Am fost placut impresionat sa vad nenumarate tricouri de #bloodfluencer si sa recunosc o parte dintre cei cu care am dat mana si le-am oferit tricoul cu o zi- doua inainte. Drept amintire am avut sansa sa fac cateva selfie-uri cu cei cunoscuti, in timp ce alergau. Pe aceasta cale vreau sa le multumesc tuturor pentru aceasta zi deosebita.” – Paul Varga, #bloodfluencer, Director Asociatia HEM

In zilele de Vineri si Sambata, in timpul prezentei noastre la Sport Expo, am cunoscut oameni minunati, alergatori si totodata donatori de ani de zile, o dovada in plus ca am intuit foarte bine parteneriatul cu Bucharest Running Club, deoarece foarte multi dintre cei care alearga sunt fani consecventi ai donarii de sange. Nu tinem sa rationalizam cu orice pret aceasta observatie dar credem ca oamenii educati si pe deasupra practicanti ai sportului de placere sunt mult mai deschisi catre semenii lor si implicit catre cauze sociale importante.

“Participarea la BHM 2019 a venit cu o reconfirmare a interesului pe care “N-avem SANGE” și donarea de sânge in general o are in rândul participanților la astfel de evenimente. In ceea ce ma privește, elementul de noutate a fost adus de administrarea punctului de alimentare pentru alergători, unde am avut ocazia sa simt bucuria și dăruirea cu care oamenii aflați de celălalta parte a “baricadei”, pregătesc necesarul și încurajează participanții la cursele de alergare.

E absolut minunat sa vezi cum, uniți sub umbrela unei cauze dedicate vieții, oameni care nu se cunosc, își dăruiesc câteva ore din timpul lor pentru a susține și încuraja “necunoscuți”. Și cel mai puternic element comun pe care îl au evenimentele sportive și donarea de sânge, este cel al depășirii unor bariere legate fie de confort, fie de timp și de ce nu, de curaj.” – Andreea Timofte, #bloodfluencer, Vicepresedinte Asociatia HEM

In incheierea acestui articol merita mentionat faptul ca prezenta Programului “N-avem SANGE” la acest eveniment nu ar fi fost posibila fara sustinerea speciala, relativ la aceasta activare, care a venit din partea companiilor Macromex si CertSIGN.

https://www.facebook.com/NAvemSANGE/videos/318587905475801/

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment, Institutul National de Hematologie Transfuzionala, Fundatia Universitara AISTEDA, MACROMEX, Smith&Smith, Deutsche Leasing, Victron Energy, IQads, Universal Solution, X2 Adventure, Radio Romania, Itsy Bitsy, Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, Smart Society si Motion Vision Communication, care se ocupa si de strategia de comunicare.

In Bucuresti, proiectul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back To Top