Loading....

#bloodfluenceri @ Volkswagen Bucharest Half Marathon 2019

In 11-12 Mai are loc la Bucuresti a 8-a editie a Semimaratonului International, organizat de Asociatia Bucharest Running Club. Editia trecuta a adunat la start 16.000 de alergatori din peste 65 de tari, iar despre editia de-acum se preconizeaza a fi si mai reusita

Daca doriti sa faceti parte din echipa de #bloodfluenceri alergatori, va invitam sa va inscrieti la cursa, deoarece mai sunt cateva zile de inscriere online, sa bifati “N-avem SANGE”, in sectiunea CARITATE, iar apoi sa ne scrieti pe adresa contact@n-avemsange.ro , pentru a va rezerva tricoul tehnic.

Screenshot din pagina de inscriere online

Programul “N-avem SANGE” reprezinta una din cauzele pe care le puteti sustine la acest eveniment, lista lor completa o aveti aici: http://www.bucuresti21km.ro/caritate/

Este important sa avem parte si de sustinerea acelora dintre voi, care fie nu practica alergarea pe distante lungi sau care pur si simplu si-au propus sa nu alerge, cu ocazia acestui eveniment. Spunem asta deoarece, la fel ca la Uniqa Asigurari Bucharest 10K & FAMILY RUN, revine in sarcina noastra administrarea unui punct de alimentare, pentru care avem nevoie de voluntari.

Daca vreti sa sustineti donarea si in plus vreti sa traiti o jumatate de zi experienta unitatii si a conexiunii adevarate, va rugam sa va alaturati echipei noastre de #bloodfluenceri, ca alergatori sau ca voluntari. Ca de obicei, va promitem un weekend pe cinste si de mare impact!

N-avem SANGE este un program national de stimulare a donarii voluntare de sange, gestionat de Asociatia HEM, iar in capitala acesta se desfasoara pentru si sub coordonarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti.

Partenerii din acest program sunt, pana in acest moment, Institutul National de Hematologie Transfuzionala, Fundatia Universitara AISTEDA, MACROMEX, Smith&Smith, Deutsche Leasing, Victron Energy, IQads, Universal Solution, X2 Adventure, Radio Romania, Itsy Bitsy, Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, Smart Society si Motion Vision Communication, care se ocupa si de strategia de comunicare.

In Bucuresti, proiectul este sustinut din Decembrie 2017 si de Primaria Capitalei, prin Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti, care pune la dispozitie spatii de afisaj in spitale, licee, teatre si mijloace de transport in comun.

, , , , , , , , , , ,

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Back To Top
%d blogeri au apreciat: